dissabte, 31 d’octubre del 2009

Qui ets tu? - Comoditat o incomoditat




Avui per fi, ja que tinc una mica de temps, penjaré la meva fotografia de l’activitat de COED de “Qui ets tu?”. Primer de tot dir que no vaig anar a classe aquell dia ja que hem trobava una mica malament i és per això que aquesta fotografia no us sonarà.

La persona que descric és una persona que, igual que els altres, vaig conèixer a la universitat tot i que la podria haver conegut en un altre context i després ja veureu el perquè.
Ella es una persona molt tímida de bon començament, però com la majoria, en ambients de confiança ens deixem anar. La veig com una persona molt segura de si mateixa i molt perfeccionista. Probablement, el fet que la vegi molt segura de si mateixa també em fa veure-la molt forta, si més no, “per fora”, a primera impressió. També la veig com una persona molt intel•ligent i alhora com una persona que es deixa guiar per les emocions, poc racional en aquest sentit.

En la fotografia podeu observar un horari de trens de la línia blava i unes lentilles diàries.
El fet que hi hagi un horari de tren és, en primer lloc, perquè la vaig conèixer principalment aquí, al tren, i sempre compartim viatge ja que les dues som de Calella (per això la podia haver conegut en un altre context). I en segon lloc, i amb relació amb les lentilles, perquè ella sempre es posa les lentilles al tren o als ferrocarrils quan anem cap a la universitat. Per ella, les lentilles, són còmodes pel fet que pot veure millor però alhora li són molt incòmodes de portar (d’aquí ve el títol) i per tant, quan menys temps millor!

La composició que he fet de la fotografia, és a dir, això de tallar-ho en “tires” i després enganxar-les és perquè, com he dit abans, realment la conec “molt poc” i aquestes “tires” signifiquen un tros de cada part que puc conèixer d’ella.

Per acabar, i per què pogueu conèixer-la persona descrita, us la descriuré una mica físicament. Ella és una noia baixeta i molt prima. És molt morena i els seus ulls són marrons. Té la cara molt petita i més aviat rodona. Sempre porta el cabell arrissat però algún dia també la podem veure amb el cabell estirat.
Finalment, dir que espero que no em mati per aquesta descripció... perquè com ja he dit ens coneixem de fa molt poquet i probablement m’hagi equivocat en moltes coses i que la persona descrita és...........LA MARINA!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

mmmmmmmmmmmmmmm...... Buéééno... ja ens anirem coneixent més i més endavant ja em podràs descriure millor jajajaja!

PD: moltes vegades sóc una cagadubtes xD