dilluns, 5 d’octubre del 2009

Pràctica 3 (Sessió 2)

">

Fragment
- Això no és una rata - va dir de sobte black.
- Què vols dir? I es clar que és una rata!
- No, no ho és. És un bruixot - va dir en Llopin


Avui, per fi, he pogut penjar la meva pràctica de so al blog després de estar diversos dies barallant-me amb els programes.

Primer de tot vaig grabar un diàleg d'un llibre en el meu mòbil i el vaig passar a l'ordinador. Seguidament, en el programa Audacity, vaig canviar el to i la velocitat de diferents fragments del diàleg per fer una veu més greu i després una veu més aguda. Vaig guardar aquest archiu amb format wav ja que així després ho podia canviar a mp3.
Seguidament, amb un conversor, vaig canviar l'archiu wav a un archiu mp3.

Ara ja el tenia, i tocava penjar-lo al blog.
Vaig anar a la pàgina web del goear (http//:www.goear.com), em vaig fer un compte nou i vaig pujar la meva "cançó". Seguidament, vaig copiar el codi que em deia aquest per penjar-lo al meu blog i l'he penjat en aquesta entrada.


Bé, dir que aquesta pràctica ha estat bastant complicada ja que primer vaig tenir problemes amb l'audacity perquè no sabia com cambiar el to, després vaig tenir problemes perquè l'audacity em guardava l'archiu amb aup i aquest no es podia canviar a mp3; i finalment, he tingut problemes en com pujar-ho al blog però finalment ho he aconseguit fent moltes proves i també amb l'ajuda del "primo zumosol" jejeje :)

Dir també, que el fragment era una mica més llarg; intervenia una tercera veu. Però al pujar-ho al goear no sé que ha passat que s'ha tallat.
Espero que tots puguem acabar la pràctica i que la penjem al blog :)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

el primo zumosol , qui ha estat????????? Jajajaja!
que consti que estava dormint.

PD: bé, si més no , si ue he estat un mica primo zumosol, no?xD

Eva ha dit...

tiaa! esque l'altre dia el profe (aiii q n estaves atenta a classe jajaja) el profe es va referir a que demanen ajuda a un "tal primo zumosol" jajajaja.
I el meu... fa referència tu... per suposat... jaja i al meu novio pq sense ell... bufff... jajaja :)

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.