dimecres, 21 d’octubre del 2009

Sessió 4 - Pràctica 1. Programari lliure i privatiu

Avui penjo el power point que he fet sobre el programari lliure i el programari privatiu. Sé que no s'havia de penjar obligatòriament perquè no es corregeix, però igualment l'he volgut penjar.
Per entendre el que era el programari lliure i el provatiu i el codi font, em va servir molt la mini unitat didàctica del edu365 i també el vídeo de Programari lliure del bit@bit perquè ho explica molt clarament.


La presentació l'he fet amb el PowerPoint 2003 perquè el meu ordinador és molt vellet i no tinc el 2007... i per això la plantilla és més simple i tal... m'hagués agradat fer servir el 2007!!
Espero que us agradi o que us serveixi per entendre millor, igual que a mi m'ha servit, aquests dos conceptes.


Seguidament penjaré el següent powerpoint!!! :D

1 comentari:

Eva ha dit...

No es poden mostrar els hipervinculos bé ja que l'he pujat desde el Slideshare. Si ho hagués fet al ell slideserver ara si que es veurien els hipervinculos.
Quan tocaves la icone anava a la pàgina que corresponia, i des d'allà es tornava a l'índex.
Com que la pràctica no és obligatòria el deixo així el powerpoint ja que els conceptes si que es veuen ben clars.