dilluns, 28 de setembre del 2009

TIC

Avui he llegit una notícia al diari que parlava sobre la lectura digital. Era una entrevista a un expert en cultura i noves tecnologies, Javier Celaya. La pregunta que se li feia era si en un futur es deixarà de llegir els llibres de tota la vida, en paper, o bé, si la gent començarà a llegir per internet.
Bé, jo crec que la gent encara segueix llegint molt en els llibres de paper ja que són molt més còmodes alhora de viatjar per exemple. Jo vaig amb tren a la universitat i sempre porto el meu llibre al tren; no m'imagino portant el portàtil per llegir-me un llibre.
Tot i això, si que es veritat que es comença a llegir per internet, ja que, per exemple, jo llegeixo el diari per internet envers de comprar-me'l cada dia.

Aquí deixo el link de la pàgina web del Periòdico per si algú li interessa llegir l'entrevista.
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=648479&idseccio_PK=1026&h=

1 comentari:

Eva ha dit...

Quan he publicat aquest article encara no havia llegit l'article que hem de llegir per la següent classe de TIC.
Ara que l'he llegit, veig que té una relació.
Demà, penjaré la meva opinió personal sobre l'article que hem de fer per la següent sessió.