divendres, 25 de setembre del 2009

Jo i les tecnologies

Bé, des que sóc petita que sempre he tingut contacte amb les tecnologies i cada vegada més. Quan era petita només tenia accés als ordinadors des de l'escola on fèiem informàtica a l'aula d'informàtica.
A partir dels 14 anys vaig tenir el meu primer mòbil i també vaig tenir ordinador a casa. Sempre utilitzava l'ordinador per fer treballs de l'escola i per jugar. Ara, l'utilitzo cada dia, igual que el mòbil, i no hi ha ni un dia que no navegui per la xarxa, escolti música, faci treballs, "chategi" amb les gent pel msn o facebook, etc.
Ara mateix tinc un ordinador bastant vellet a casa i em va molt lent... no puc fer masses coses alhora perquè sinó s'estressa i se'm penja jeje Ja li queden pocs dies de vida.
Em considero una persona que té uns coneixements bàsics d'informàtica, em sé moure pel windows, per l'internet i instal·lar alguns programes... però poca cosa més...
El que si que m'agrada molt, són les fotografies, i sempre estic fent àlbums de fotos del Hoffman i aquestes coses... i també faig molts regals amb fotografies a partir de pàgines webs especials...
Bé, espero que en aquest nou curs, amb aquesta assignatura, n'aprengui molt més.